|
LAMPA PRZESZKODOWA NISKIEJ INTENSYWNOŚCI MSL-10
MSL-32 jest lampą przeszkodową niskiej intensywności, wykorzystującą dla emisji światła diody LED najnowszej generacji.
CHARAKTERYSTYKA OGÓLNA:
MSL-10 jest lampą przeszkodową niskiej intensywności, wykorzystującą dla emisji światła diody LED najnowszej generacji.
MSL-10 spełnia wymogi Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 25 czerwca 2003 r. w sprawie zgłaszania oraz oznakowania przeszkód lotniczych (Dz. U. Nr 130, poz. 1193) z załącznikami nr 1 i nr 2 i została zbudowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi budowy lamp przeszkodowych zamieszczonymi w załączniku nr 2 do wspomnianego rozporządzenia oraz z odpowiednimi wytycznymi ICAO zdefiniowanymi w dokumencie ICAO: Międzynarodowe Normy i Zalecenia: Lotniska Aneks 14, tom 1, 3 wydanie, czerwiec 1999, rozdział 6.
Produkowane przez nas urządzenie charakteryzuje się następującymi cechami:
- Długa żywotność źródła światła - ponad 100 000 godzin świecenia diod LED, co w praktyce daje ok. dziesięcioletnią trwałość lampy. Zastosowanie diod LED najnowszej generacji wyprodukowanych w USA przez firmę Luxeon radykalnie zmniejsza naturalny spadek emitowanego strumienia świetlnego w czasie.
- Dzięki zastosowaniu wysokiej klasy rozwiązań i dużej odporności na skrajnie niekorzystne warunki atmosferyczne lampa nie wymaga częstej konserwacji.
- Niska waga i niewielkie rozmiary urządzenia ułatwiającego instalację na dużych wysokościach podczas gdy jego opływowy kształt umożliwia wytrzymywanie parcia wiatru o bardzo dużej sile.
- Strumień świetlny emitowany przez lampę jest stały i niezależny od czasu pracy lampy, wahań napięcia zasilającego i zmian temperatury.
- Niskie koszty użytkowania przez cały okres żywotności lampy, wynikające z zastosowania nowoczesnych technologii o bardzo niskim współczynniku zawodności oraz z małego poziomu zużycia energii.
- Ponadto oferujemy kompletny system zasilania, monitorowania i sterowania lampy w zależności od potrzeb zgłoszonych przez jej użytkownika. Produkowany przez nas sterownik MSL-2000-S2 umożliwia sterowanie wielu opraw z opcjonalną synchronizacją błysków GPS, współpracę z wyłącznikiem zmierzchowym, kontrolę prądu zasilania oraz zbieranie informacji z lamp. Nadzorowanie pracy lampy jest znacznie ułatwione dzięki samoczynnemu testowaniu się systemu i wyświetlaniu wyników testu w centralnym sterowniku. Na lampę przeszkodową MSL-32 udzielamy pięcioletniej gwarancji. Produkujemy również uchwyty do mocowania lampy dopasowane do potrzeb użytkownika.
PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE MSL-10
Światłość lampy: |
|
- światło ciągłe |
> 10 cd |
- żywotność źródła światła |
> 100.000 h (> 10 lat) |
Barwa: |
czerwona lotnicza |
Poziomy rozsył światła: |
360° |
Pionowy rozsył światła: |
>10 stopni, kąt podniesienia osi wiązki 8° |
Bezbarwny klosz z tworzywa sztucznego: |
Ø 200 mm |
Stopień ochrony obudowy: |
IP65 |
Temperatury pracy: |
od -55°C do +55°C |
Wytrzymałość na parcie wiatru: |
240 km/godz. (500 N) |
Wysokość: |
181 mm |
Podstawa (szerokość x głębokość) |
134 x 140 mm |
Ciężar |
1,8 kg |
CHARAKTERYSTYKA ELEKTRYCZNA MSL-10
Znamionowe napięcie zasilające: |
230V AC 50Hz / 24V DC/ 48V DC |
Zakres napięcia zasilającego |
185-245 V AC / 20-30 V DC / 40-60 V DC |
Maksymalny pobór mocy |
7,5 W |
Średni pobór mocy |
5 W (temperatura otoczenia 20°C) |
Pobór prądu (dla 20°C) |
0,02A (230V AC) / 0,2A (24V DC) |
Max. pobór prądu (dla 55°C) |
0,03A (230V AC) / 0,3A (24V DC) |
Zabezpieczenie |
Bezpiecznik 630 mA zwłoczny |
ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI:
- ICAO: Międzynarodowe Normy i Zalecenia: Lotniska, Aneks 14, tom 1, 3
- FAA: okólnik AC150/5345-43 (lampa L-810)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 25 czerwca 2003 r. w sprawie zgłaszania oraz oznakowania przeszkód
lotniczych (Dz.U.Nr 130, poz.1193) z załącznikami nr 1 i nr 2
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Lampa przeszkodowa MSL-32 | Lampa przeszkodowa MSL-10 | Lampa przeszkodowa MSL-2010 | Lampa przeszkodowa MSL-200 | Lampa przeszkodowa MSL-200-2 |